Skip to main content

Blog

Blog
 
Megosztás:

Az adminisztráció a cégek életében egy mindennap végzett tevékenység, amolyan szükséges rossz.

Érdemes átgondolni, hogy az általunk végzett adminisztrálás, valóban szükséges-e illetve, hogy van-e lehetőség egyszerűsíteni vagy gyorsítani rajta. Egy jól kiválasztott eszköz vagy helyesen kialakított folyamat, rengeteg időt és energiát képes megtakarítani a cégek számára.

A Microsoft 365 felhő megoldásai megkönnyítik a dolgunkat a jó megoldás megtalálásában, hiszen számos eszközt biztosítanak számunkra, melyekkel az

adminisztráció gyorsabbá és egyszerűbbé tehető.

A Microsoft Lists segítségével könnyedén modernizálhatjuk nyilvántartásainkat, legyen szó egy már meglévő excelről vagy egy új nyilvántartásról. A ToDo és Planner alkalmazásokkal pedig egyéni és közös feladatinkat kezelhetjük jelentősen csökkentve az adminisztrációra fordított időt. Ráadásul pár kattintással a Microsoft Teams-el is összeköthetjük, hogy mindent egy helyen találjunk, így már az otthoni munka sem lesz többé akadály.


Kapcsolat