Blog

Blog
2021. március 08. | 11:14
Megosztás:

Az otthoni munkavégzés nem egy új műfaj, azonban a hozzáállás teljesen megváltozott az elmúlt egy évben. Míg korábban ez egy kiváltságos állapot volt, addig a jelenleg is zajló pandémia miatt, egy hétköznapi szokássá vált minden olyan ágazatban, ahol nem szükséges a személyes jelenlét.

Mit tehetünk azért, hogy a home office, valóban hatékony legyen és mind a munkáltató, mind pedig a munkavállaló, pozitív eredménnyel jöjjön ki az adott helyzetből?

Ha a munkáltatói oldalt nézzük, a home office nem szabadság, a munkát ugyanúgy el kell végezni, mintha az irodában lennénk, ehhez hivatalosan a munkáltatónak szükséges biztosítani a feltételeket, mint tárgyi eszközök, hozzáférések, hiszen enélkül a munkavállaló nem tudja távolról elvégezni a munkát. Ennek legegyszerűbb módja, egy korszerű laptop, mobiltelefon és a Microsoft 365 előfizetés.

m365_2

Munkavállalói oldalon pedig meg kell oldanunk, hogy otthonról is ugyanazt a minőségi munkát tudjuk végezni. Ehhez érdemes előre megtervezni a napunkat, hetünket, lehetőség szerint, reggel sétáljunk egyet a kutyával vagy menjünk el futni, ezáltal olyan érzést tudunk előidézni, mintha a bkv-n bezötyögnénk a munkahelyünkre, de ugyanennyire fontos az is, hogy a munkaidő lejártakor se ragadjunk a gép előtt. Alakítsunk egy munkavégzésre alkalmas, kényelmes helyet, lehetőleg jól elkülönítve a lakásban és ezen a helyen tényleg csak dolgozzunk, ne az étkező asztalon vagy az ágyban fekve dolgozzunk. Amikor ezzel megvolnánk, nézzük is meg mit és hogyan tehetünk, mit mire használhatunk.

Home office-ban történő munkavégzés esetén a legjobb barátunk a laptopunk lesz, egy viszonylag stabil internettel, valamint Microsoft 365 előfizetéssel. Ha általános irodai munkát végzünk, akkor az esetek nagyrészében mindent meg fogunk tudni oldani a Microsoft Felhőszolgáltatásának segítségével. Az Exchnage alapú levelezés, nagyméretű postafiókjával gondoskodik róla, hogy minden levelünk kéznél legyen, akár mobilon is. Az felhő alapú Office csomagban közösen szerkeszthetjük a dokumentumokat prezentációkat, a Microsoft Teams segítségével pedig videókonferencián könnyedén megbeszélhetjük a hét legfontosabb történéseit, célkitűzéseinket vagy kávézhatunk online. A rendszer ezeken felül garantálja azt is, hogy a munkánkhoz szükséges fájlokat, biztonságban tudhassuk, ne vesszenek el vagy kerüljenek illetéktelenek kezébe, melynek érdekében a OneDrive és SharePoint tárhelyeket érdemes használatba venni, így a rugalmas otthoni végzés nem fog a biztonság rovására menni. Az alap szolgáltatásokon felül, számos applikáció áll még a rendelkezésünkre, mint pl a Microsoft Bookings, aminek a segítségével, ügyfeleink még egyszerűbben foglalhatnak időpontot, legyen szó akár személyes vagy online találkozásokról, a Microsoft Forms segítségével pedig kikérhetjük kollégáink, ügyfeleink véleményét is.

Achron Informatika Kft.
  • cím
    1119 Budapest, Fehérvári út 43.
  • telefon
    (+36 1) 401-0452, 401-0454
  • email
    Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Microsoft Partner
Achron – Microsoft Partner

Achron Informatika Kft.

  • cím
    1119 Budapest, Fehérvári út 43.
  • telefon
    (+36 1) 401-0452, 401-0454
  • email
    Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Kérdése van? Szakmai tanácsot szeretne?

Kollégánk rövidesen megkeresi egyeztetés céljából.
Cégnév*
Telefonszám*
Kérjük, hogy válassza ki, miben segíthetünk!
Megjegyzés
Elfogadom az adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat.

Kapcsolat

Achron | Sütihasználati tájékoztató

A honlappal kapcsolatos felhasználói élmény fokozásának érdekében, az adatkezelési tájékoztatóban foglaltak alapján, honlapunkon sütiket alkalmazunk.