Skip to main content

Blog

Blog
 
Megosztás:

Microsoft 365 felhő megoldása nem csak levelezést és tárhelyet biztosít számunkra.Számos olyan szolgáltatást is tartalmaz, aminek segítségével könnyedén követhetjük a

projektek állapotát vagy a kollégákkal közös feladatokat.

Használatának a legegyszerűbb módja, ha hozzáadjuk a Teamsen belül az adott csoporthoz, így a hét indító meetingen, elegendő csak a Teams alkalmazást megnyitnunk.

planner_teams

Ezután létre is hozhatjuk az elvégzendő feladatokat és azonnal ki is oszthatjuk, ha pedig egy összefoglalást szeretnénk látni, hogy állnak a dolgok, egy kattintással átválthatunk a diagramra nézetre. Könnyedén szűrhetünk, feladatokra, témákra, határidőre, de azt is megnézhetjük, melyik kollégának segítsünk be, ha esetleg túl sok feladata volna.

planner_teams_1

Planner elérhető webes felületen, mobilon és a telepített Teams alkalmazásba integrálva is, így a feladatok nyomon követése többé már nem lesz kihívás, legyünk akár útközben, az irodában vagy otthon.


Kapcsolat