Skip to main content

Blog

Blog
 
Megosztás:

Sok cég számára ismerős a helyzet, amikor a munkatársak különböző felületeken vezetik a szabadságigényüket. Ezek az adminisztrációs formák – füzet, Excel-tábla – elsőre jónak tűnnek, de idővel csak plusz feladatot jelentenek, amikor hónap végén összesíteni kellene a kivett szabadságnapokat. Ráadásul az interaktivitás, a kollaboráció sem megoldott.

Vajon létezik egyszerűbb és jól átlátható megoldás egy ilyen általános problémára?

Jó hír, hogy a Microsoft 365-szolgáltatás tartalmazza a választ. A SharePoint segítségével egységes felületet tudunk létrehozni, ahol a munkavállalók egyszerűen és átlátható módon követhetik az egyes teendőket, folyamatokat – például leadhatják szabadságigényüket. Az igény benyújtása után a felettes (vagy az előre meghatározott személy) kap egy értesítést a kérésről, a kérelmező pedig értesítést kap felettese döntéséről, legyen az elutasítás vagy jóváhagyás. Sőt, utóbbi esetben még naptárbejegyzés is készülhet.

Az adott bejegyzésekkel kapcsolatos információk teljes mértékben szűrhetők az egyes elemekre, mint például személyek, dátumok, típusok és minden egyéb rögzített adat.

A Microsoft 365 számos eszközzel segíti az egyes feladatok egyszerűsítését, automatizálását.

Minden cég életében más és más folyamat tölt be nélkülözhetetlen szerepet – nekünk pedig küldetésünk, hogy cégre szabottan segítsük a vállalkozásokat a számukra legjobb megoldás kialakításában. A Microsoft 365-ben található SharePoint és PowerAutomate segítségével az egyes folyamatok automatizálása többé nem akadály – legyen szó szabadságengedélyezésről, egy dokumentum jóváhagyásáról vagy bármilyen lassú és jelenleg papír alapon történő adminisztrációról.

 


Kapcsolat